Wypadek – co robić?
Zadbaj o bezpieczeństwo swoje oraz swoich bliskich, zadzwoń, a my podpowiemy ci co dalej robić. Jeżeli masz możliwość zrób zdjęcia zdarzenia, zapisz nazwiska świadków.
Potrzebujesz pomocy prawnej, a my ją zapewniamy. Zgłoś sprawę, włącz asystenta, który pomoże ci ustalić zakres urazów lub obrażeń i udziel nam pełnomocnictwa do dalszego działania w Twojej sprawie. Do zgłoszenia sprawy potrzebne są:
- data i miejsce zdarzenia;
- przyczyna i okoliczności przebiegu zdarzenia;
- dane Poszkodowanego i Sprawcy (jeżeli nie posiadasz danych sprawcy – my je ustalimy);
- dane polisy sprawcy wypadku;
Pamiętaj, że każdy szczegół jest ważny i może pomóc w uzyskaniu roszczenia. Dlatego opracowaliśmy i udostępniamy Państwu specjalny formularz informacji o zdarzeniu. Stanowi on podstawę zgłoszenia roszczeń do ubezpieczyciela, a także załącznik do umowy, jaką podpisujemy w trakcie przygotowania zgłoszenia roszczeń.
Ocena Twojej sprawy następuje w ciągu 48 godzin od momentu przedstawienia nam okoliczności zdarzenia, oraz posiadanej dokumentacji. Sprawę zgłaszamy do podmiotu odpowiedzialnego w ciągu 1 tygodnia od momentu zakwalifikowania jako nadającej się do zgłoszenia. W przypadkach szczególnych, zwłaszcza kiedy konieczne jest uzupełnienie dokumentacji w oparciu o zapytania kierowanej do podmiotów trzecich, właściwych służb (np. Policji) albo konieczności uzyskania specjalistycznych opinii, wskazane terminy mogą ulec wydłużeniu, o czym będziecie Państwo informowani na bieżąco.