Wypadek – co robić?

Zadbaj o bezpieczeństwo swoje oraz swoich bliskich, zadzwoń, a my podpowiemy ci co dalej robić. Jeżeli masz możliwość zrób zdjęcia zdarzenia, zapisz nazwiska świadków.

Potrzebujesz pomocy prawnej, a my ją zapewniamy. Zgłoś sprawę, włącz asystenta, który pomoże ci ustalić zakres urazów lub obrażeń i udziel nam pełnomocnictwa do dalszego działania w Twojej sprawie. Do zgłoszenia sprawy potrzebne są:

  • data i miejsce zdarzenia;
  • przyczyna i okoliczności przebiegu zdarzenia;
  • dane Poszkodowanego i Sprawcy (jeżeli nie posiadasz danych sprawcy – my je ustalimy);
  • dane polisy sprawcy wypadku;

Pamiętaj, że każdy szczegół jest ważny i może pomóc w uzyskaniu roszczenia. Dlatego opracowaliśmy i udostępniamy Państwu specjalny formularz informacji o zdarzeniu. Stanowi on podstawę zgłoszenia roszczeń do ubezpieczyciela, a także załącznik do umowy, jaką podpisujemy w trakcie przygotowania zgłoszenia roszczeń.

Ocena Twojej sprawy następuje w ciągu 48 godzin od momentu przedstawienia nam okoliczności zdarzenia, oraz posiadanej dokumentacji. Sprawę zgłaszamy do podmiotu odpowiedzialnego w ciągu 1 tygodnia od momentu zakwalifikowania jako nadającej się do zgłoszenia. W przypadkach szczególnych, zwłaszcza kiedy konieczne jest uzupełnienie dokumentacji w oparciu o zapytania kierowanej do podmiotów trzecich, właściwych służb (np. Policji) albo konieczności uzyskania specjalistycznych opinii, wskazane terminy mogą ulec wydłużeniu, o czym będziecie Państwo informowani na bieżąco.